onsdag 13 april 2011

Underbar dag och dopfilt del 4

Här är nu del 4 av dopfiltssföljetongen. Är nu nästan klar med tre sidor av filten och den är fortfarande lika rolig att sticka. Har tänkt att få alla fyra sidorna klara kommande helg och även hinna börja sticka på spetskanten. Fortsättning följer.Tycker att den blir fantastiskt vacker. Dopfilten får dela min stickitid med stickande av Alma tröjan, är en liten flicka i Stockholm som heter Alma som skall ha denna tröja. Hon väntar säkert på sin tröja.
Har haft en bra dag både hemma och på jobbet., Världens bästa kompis Thomas har bytt till sommardäck på min bil ikväll. Sedan blev jag bjuden på middag hos min son och hans familj, det blev tacos så gott. Vad mera kan jag önska mig? ingenting. Har det så gott och njuter av varje dag.

Ha det så gott och njut av livet. Kram Elsy

3 kommentarer:

  1. Ha en underbar torsdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Elsy, va fin filten blir...

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt fina saker du stickar! Härliga mönster!
    Sommardäck redan??? Jag brukar byta i maj nångång :) För säkerhets skull. Nåja, här har vi ännu mycket snö, fastän vägarna är bara. Säkerligen byter många i helgen...

    Ha en fin helg!
    kram

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!