torsdag 30 september 2010

Torsdagkväll

Nu har snart ytterligare en mycket vacker höst vecka varit, höstens alla vackra färger ser man överallt nu jag blir så glad av dessa vackra höstfärger.
Var igår kväll till Birsta (Sundsvall) till Ikea köpte lite hyllor och annat småplock köpte även lite nya krukväxter.
Dessa tre stickböcker skickade jag efter från Adlibris, Skönt stickat var en höjdar bok, bland de bättre jag läst, Stickat var också bra men den med vantbeskrivningar var en besvikelse, men, men, Denna vackra lampa köpte jag av min bror då jag var hemma (Närke) i början av september blev så vacker i mitt kök. Kommer att göra sig ännu bättre då jag tapetserat köket, blir förhoppningsvis näst helg. Var en så vacker lampa som jag bara måste ha............
Här kommer ett par blider från mitt garn/väv mmmm rum som nu nästan är klart lite fin justeringar bara är så nöjd. Känns att joag kommer att vara mycket där.




Ska i helgen tapetsera och lägga golv i mitt blivande sovrum. Hoppas på att det blir. det blir ju mindre än det som nu är garn mmmmm rum. Jag sover ju bara i sovrummet.
Ha en fin helg och njut av hösten
Elsy



1 kommentar:

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!