måndag 27 september 2010

Nu börjar mitt sy,stick, väv mmmmm rum att ta form

Jag har tapetserat klart mitt nya sy,stick,vävrum mmmmm är mycket nöjd börjar att få klart det är en kvälls jobb till sedan är det klart. Har ännu inte fått in vävstolen och mitt tyglager,knappar, broderier mmmm. Känner mig mycket trött men fint blir det. Mina mattrasor förvarar jag nu i jutesäcker som min dotter trycket text på. Mycket bättre än att ha dem i kartonger. Kolla gärna hennes blogg. ett vitare hem.
Har varit några mycket vackra höstdagar men jag har inte haft tid att vara ut som ni säkert förstår. Här är en bild på mitt garnlager, är så bra att ha ett litet garnlager, finns alltid något att ta av då jag vill börja på något nytt.
Mina barn funderar på hur länge jag skall leva m,med detta garnlager. Jag har plockat bort en säck med garn som säkert legat i 10 år. kommer att slänka bort den. Har även plockat bort två säcker vävgarn som jag tänkt skänka till vävstugan.Ha det så gott och var rädd om dig och njut av den vackra hösten Elsy

2 kommentarer:

  1. Ojojoj mamsingen du och allt ditt garn, skönt att få rensa ut lite ibland....
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Ett LITET garnlager??? Haha, det såg ju ut som en garnaffär i mina ögon. Men visst är det bra att ha hemma när andan faller på.
    Ska bli kul att se ditt färdiga rum sen.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!