torsdag 23 september 2010

Äntligen har jag bestämt mig........

Sedan mars har jag ett vik. här i Härnösand som varar året ut. Har tjänstledigt från min tjänst i Sundsvall, tjänstledigheten förlängs inte. Har blivit erbjuden förlängning av vik:et till 110630 här i Härnösand. Har tackt jag till detta och sagt upp min tjänst i Sundsvall. Dumt eller ej???????Jag slipper resor på 11 mil om dagen och spar en massa tid, nu kan jag promenera till jobbet även i fortsättningen. Vik:et kommer troligen att förlängas efter juni.
Annars är det höstrusk här. Takenrenoveringen är i stort sett klart så i morgon kväll börjar jag spackla så jag kan börjat tapetsera på lördag. Lovar att det kommer bilder.
Stickningen går nu på sparlåga.
Ha det så gott Elsy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!