söndag 21 november 2010

Nu är det slut på denna helg

Nu har jag fått tillbaka min kamera. Har haft en mycket bra helg. I fredags åkte jag till en kompis. Åkte tidigt på lördagmorgonen till Umeå för att vara med Pia, ägare till Perssons garn. Vilken kvinna, hon har mycket att lära ut om garn och stickning. Jag kommer att börja sticka på beställning till hennes kunder. Är ni i i Umeå så måste ni bara gå in till henne. Garn var jag ju tvungen att köpa denna lilla hög blev det. Här är ett par bilder från öppet hus i Bjästa förra helgen. Dessa svepkärl gör en farbror utanför Örnsköldsvik. Han är så duktig.
Ytterligare en bild från förra helgen, tomtar som jag gjort lite vantar och sockor.
Här i Härnösand har vi nu vinter det är några cm snö och 5 grader kallt helt perfekt.

Ska i morgon ta med lite av mina alster och ha lite försäljning.

Jag har redan sålt en heldel av det som jag tänkt sälja på julmarkanderna i Örebro, så jag måste lägga på ett "Kål" så jag hinner göra lite till

Ha det så gott och njut av november Kram Elsy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!