söndag 7 november 2010

Nu är det färdigtapetserat.

Jag fick hallen färdig tapetserad igår kväll. Då jag hade beredskap och måste hålla mig vaken så passade jag på att städa hela huset. Var så skönt då jag vaknade i morse att vet att det var rent och fint och visst att jag kunde ha det gott idag så det har blivit lite plockande och besök på en loppis.
Här hänger nu snön i luften hoppas att det kommer lite blir ju så vackert då.
Här är en blid på en del av mina på började stickningar det som går åt grön skall bli en sjal,det grå är ett par lusesockor,det röda melerade slkall bli en sjal och det lila är ett par sockor,
Här kommer en blid från min nytapetserade hall. Stolen köpte jag idag på loppisen i Viksjö.

Nu blir det lite sticknade och monterande av tomtar ikväll.
Ha en sköm kväll Kram Elsy


1 kommentar:

  1. Åh vad jag gillade den stolen och så skönt att du tapetserat klart nu!
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!