onsdag 24 november 2010

Mycket snö och minusgrader

I måndags hade jag försäljning av det jag stickar på jobbet och fick sälja en del och fick även en del beställningar. Så nu måste jag sticka varje kvällarna inna det är dags för julmarknaderna i Örebro. Jag kommer att vara med i Wadköping och Karlslund. Igår var det som vanligt stickgrupp på jobbet Idag har jag varit och köpt glögg hör ju advent till.Ska på lördag baka lusekatter och pepparkakor och sätta fram adventsbelysningarna. Jag gör det inte tidigare så denna lördag har på något sätt blivit helig för mig. Nu har vintern kommit har snöat till och från sedan söndagkväll så det har kommit en del.Så här såg det ut nere vid gästhamnen i Härnösand idag vid lunch. En stor snöhög utanför jobbet
Den här fina snögubben gjorde min son och barnbarn för ett par veckor sedan de säger att det är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!