söndag 31 juli 2011

Vilket underbart väder det varit denna sommar

Har en del att berätta även om jag inte hinner skriva så mycket så hinner jag med en heldel ändå. Förra helgen var min syster och svåger hos mig, roligt att träffa dem och då blev det ett par loppisrunder. Några små fynd gjordes.




Jag har även hunnit med att sticka vantar och sockor måste fylla på lagret till vintern. Sockorna har jag stickat i Sju bröder och vantarna i Karisma. Igår bakade jag bullar, hallongrottor och Kärleksmums, var uppe med tuppen och bakade.

Efter det att jag bakat blev det att ta med fika ut på altanen och naturligtvis en stickning





Nej nu ger jag upp försöker att lägga in lite bilder men de bara försvinner.

Ha en fin sommarkväll Kram Elsy











2 kommentarer:

  1. Tjusiga saker du stickat...och du ...jag tar med mig min stickning och kommer på en fika...så mycket gott kan jag inte stå emot. Bantar aldrig under semestern ;-)

    SvaraRadera
  2. Fina sockor och vantar! Jag njuter också av en stickning nu och då, fastän det är sommar.
    Ha ett fint veckoslut!

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!