måndag 7 mars 2011

Vilka härliga dagar

Lite rapport från min vecka i Klövsjö med omnejd. Idag har jag varit en sväng till Hede/Hedeviken är en plats som jag tycker är så vacker. Jag känner någon form av sinnesfrid då jag kommer dit vet inte vad det beror på. Jag måste bra dit varje gång jag är i Klövsjö. Njut av dessa två eftermiddagsbilder.
När jag var till Hede så åkte min kära skidor i Björnriket.Jag åkte till dem och grillade korv och hamburgare tillsammans. Sedan åkte jag hem till stuga och de fortsatte sitt åkande.

Så här mysigt hade två trötta barnbarn igår em i Klövsjöbacken
Nu ska jag koka en kopp kaffe och sätta mig med en stickning. Ikväll ska vi fira en försenad födelsedag, det är min yngasta dotter som fyllde den 3 mars, hon är med oss här.
Ha det så gott och njut av vårvintern ramar Elsy


1 kommentar:

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!