onsdag 30 mars 2011

Nu är det vår

Nu känns det som att våren kommit hit till Härnösand. Då jag gick till jobbet igår så såg jag efter en husvägg att det blommade krokus och snödroppar. I morse såg och hörde jag fiskmåsarna, det är ett vårtecken. Idag då jag hem sken solen. Mycket lättare att göra saker då jag kommer hem. jag blir så glad av dessa vårtecken. Har inga bilder att visa idag men de kommer i helgen. Imorgon skall jag till Sticklust på stickkafé, är länge sedan jag var på det. Ha det så gott och njut av vårkvällen./Elsy

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med alla små vårigheter som dyker upp här och var!
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Jag har upptäckt (som jag gör varje vår!) att jag har väldigt dåligt med vårblommor här i trädgården. Måste åtgärdas till nästa år.

    Vad härligt med stickcafé i morron. Hoppas att resten av helgen blir lika bra.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!