onsdag 23 mars 2011

Onsdags kväll vilket man kallade lillördag förr

Denna vecka har varit förhållandevis lugn på jobbet och så har det varit hemma också.
Det första härliga vårregnet har fallit så nu känner jag att våren kommer med stormsteg och några decemeter snö har tinat bort.
Jag har maskintovat en bit av sjalväven och den ser ut såhär efter tovningen och innan
var den så här kanske att jag sy en väska eller något liknande av det.


Ska på fredag vara kompledig och har då tänkt åka in till Sundsvall och besöka Cinas garn och även ta en sväng till Birsta.

Jag är nu klar med min sjal Stjärnhop bild kommer i nästa inlägg.

Ha en skön kväll och njut av den annalkande våren kramar Elsy

3 kommentarer:

  1. Skönt att vara ledig på fredag hoppas du hittar en massa roligheter!
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Kan meddela att onsdagar kallas lill-lördag nu för tiden också =P

    SvaraRadera
  3. Ja, detdär med tvåändsstickning har också jag prövat på, men inte var det heller min grej.

    Få se om du handlat mera garn igår :)

    Ha en fin helg!

    kram

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!