onsdag 16 mars 2011

Onsdagskväll och stickning på jobbet

Har varit en jobbig vecka på jobbet fullt upp på alla sätt och vis.
Så ikväll var det stickgrupp på jobbet vilket piggar upp, alltid trevligt. Här kan ni se hur trevligt vi har det. Har min barnbarn ett par dagar då föräldrarna jobbar och de har svårt att hinna hämta och lämna dem på fritids.
Börjar nu kännas att våren är på antågande känns i luften,ljuset och allt fågelkvitter.
Till helgen skall jag gå en kurs i tvåändstickning, skall bli jättekul har aldrig tidigare testat.
Ska nu sätta mig en stund och sticka på min sjal Stjärnhop de är bara 7 varv kvar att sticka på kanten, få se om jag hinner ikväll.
Ha en skön kväll Kram Elsy

5 kommentarer:

  1. Har läst bakåt och du verkar ha haft en riktigt fin semester med de dina!

    Fina barntröjor du stickat... och allt det andra också förstås :)

    Ha en fin helg!

    kram

    SvaraRadera
  2. Ha en fin helg du med och tack för en härlig pratstund på Coop idag fredag 18/3.
    Synd att jag inte kan vara med på tvåändstickningen i helgen. Men jobbar man så jobbar man :(

    SvaraRadera
  3. Hej. Monica och tack för den trevliga pratstunden på Coop. var så givande. Om du vill så hör gärna av dig på min mailadress. Vi har säkert mycket att prata om. Ha en fin helg/Elsy

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Har också bara några varv kvar på kanten, men dom är ju rätt långa så det går inte så fort!
    Har du ingen bild på din stjärnhop?
    /Ann-Britt

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!