onsdag 19 januari 2011

Promenad tillsammans med månen

Då jag gick till jobbet i morse fick jag sällskap av fullmånen, var så vackert. Gick lätt att gå till jobbet med ett så fint sällskap. Mycket snö och minus 9 grader, är så vackert.
Haft en bra dag på jobbet och då jag kom hem städade jag hela huset.Så nu är det rent och fint, skönt då det är gjort.
I morgon kväll blir det att handla börjar bli tomt i skåpen. Sedan blir det att väva i helgen, jag har beredskap hemma så då passar det att sitta i vävstolen, måste vara vaken till 1 på natten.
På lördag fm har jag tänkt besöka Sticklust en Webbutik, här i Härnösand, den skall vara öppen då.
Nu skall jag krypa upp i soffan med en stickning tror att det är 9 påbörjade stickningar som ligger i soffan...Vad säger ni behöver jag något mera garn??????? Ska åka till Syfestivalen i Älvsjö den 19 februari blir säkert några garninköp där också.................
Ha det så gott och njut av kvällen Kramar Elsy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!