onsdag 26 januari 2011

Bara en dag kvar att jobba denna vecka

Har haft en bra vecka, hunnit mycket på jobbet och även hemma så det känns så skönt att vara ledig på fredag, är alltid ledig fredag efter det att vi haft beredskap. På stickfronten är det ingen av mina påbörjade stickningar som blivit klar så jag har inget att visa.
Ni som tycker om att sticka vantar med mönster tycker jag ska titta in på pysselfarmors blogg hon har länkat till massor med underbart vackra möster.
Nu då det är så kallt ute sitter jag och drömmer mig till Thailand som jag var i förra året i mars var så skönt, vill tillbaka.
Ikväll blir det en stund i soffhörnan med en stickning och lite frukt.
Önskar er alla en skön kväll Kramar Elsy

3 kommentarer:

  1. Oj! Tack för PR om min blogg - tack tack.

    Visst känns det skönt att veta att mönsterbeskrivningarna inte kommer att fattas så man lugnt kan fylla 129 och ha fullt upp varje dag tills dess ;-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Du har väl en fin helg? Jag hoppas det!
    Här har vi nu takdropp och plus två grader. Jag gläds över det. Även för att det just är februari. Vintern är nog inte min årstid, det är bara att konstatera :) Jag håller på och stickar sockor, några varv nu och då. Inget större projekt på gång. Har så många småsaker att reda ut. Papper osv. Grrr...
    Men idag är det ledigt!

    kram!

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!