söndag 14 november 2010

Det man inte har i huvudet får man ha i benen

Var igår till Bjästa på öppet hus hos Änglatån, där jag sålde en del av det jag stickar och väver. Var mycket trevligt. Meeeeeen jag glömde kvar min kamera där, så några bilder kommer inte nu, utan efter nästa helg.
Då jag kom hem igårkväll så bjöd min son på middag, taco barnen vill ha det. De hade under dagen gjort en jättefin snögubbe som föreställde mig. Ska försöka fota med mobilen så ni får se den.
Här är det annars vinterväder snö och några grader kallt.
Idag så skall jag sticka någon kropp till tomtenissarna.
Har även tänkt att jag skall baka ettpar mjuka kakor, är inte så ofta jag numera bakar.
Ha det så gott Elsy

1 kommentar:

  1. Här har det snöat och regnat om varannat idag, så snön är nästan borta....
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!