söndag 27 mars 2011

Vilken bra helg, hunnit med massor

Har varit ledig några dagar oj vad skönt. På fredagen var jag till Birsta åkte aldrig in till Sundsvall. Köpte några blommor att sätta i fönstren nu då jag kommit igång och putsat dem. Var in på Rusta och köpte garn Novita Sjubröder ett mycket bra garn att sticka sockor av, slitstarkt. Gjorde inte så mycket mera på fredagen. På lördagen så putasde jag fönstren i sovrummet bytte gardiner och satte upp rullgardiner, skulle gjort det i över ett års tid. Idag söndag har fönstren i vardagsrummet blivit putsade, varit och tvättat bilen, bakat matbröd, gjort några matpajer, bra att ha som matlåda till jobbet. Naturligtvis har jag stickat en del. Detta Loovikkagarn har jag köpt från Perssonsgarn, tillverkare Garngrossiten är det bästa Lovikkagarnet enl mig. Så nu är vintern räddad. Har idag börjat på en dopfilt lika som småprinsarna i Danmark har. Ni kan se den på http://www.markno.dk/. Mycket jobb och svårt att förstå danskan. Så efter denna helg känner jag mig riktigt nöjd. Alla klockor har jag ändrat. Ha en fin vecka kram Elsy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!