onsdag 9 mars 2011

oj vilken vurpa...................

Igår var vi kvar i Klövsjö. De mina åkte i backen en stund och då passade jag på att åka till Klövsjö stenungsbageri och köpte semler till mellenmål. Kan rekomendera detta bageri, fanns mycket gott bröd där.
På eftermiddagen ville min yngsta dotter åka skidor på längden, så hon lånade mina, så här gick det blev en vurpa.................................. efter bara ca 10 meter. Så här vacker är vacker är soluppgången i Klövsjö.
Jag ska nu ha en slappardag, har tänt en brasa skall koka kaffe och sätta mig med en stickning i soffan. Jag njuter av tystnaden. På em har jag tänkt ta en långpromenad efter det att jag tittat på skidskyttet.
Ha det så gott Kramar Elsy

1 kommentar:

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!