fredag 11 mars 2011

Känner mig som ny människa

Nu är det sista dagen i Klövsjö, för denna gång, vi åker hem imorgon förmiddag/lunch. Ni som tillhör fackförbundet SSR har möjligethet att hyra dessa fina hus/lägenheter i Klövsjö till en relativt billig kostnad. När jag varit här uppe några dagar så känner jag mig som en ny människa och full av energi.
Har funderingar redan nu om jag skall hyra huset i september för att njuta av bärplockning och höstens färgspel.
Då jag hämtade upp min yngsta dotter i Sundsvall i lördags så hade hon varit till Cinas garn och köpt de senaste katalogerna från Drops vilken lääääääsning, vill sticka så mycket av det som erbjuds, men tiden tillåter inte det.
Även om jag latat mig en del denna vecka så har jag hunnit med att sticka en del. Den röda lusetröjan är storlek 2 år och den grå är samma storlek. Får montera dem då jag kommer hem. Har tänkt lägga ut dem på min kommande till salublogg
Nu blir det en promenad sedan skall jag titta på skidskyttet.
Ha en fin fredag och njut av solen Kramar Elsy

1 kommentar:

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!