onsdag 22 december 2010

En riktigt God Jul till er alla

Nu är jag klar med julstöket, klädde ikväll julgranen med hjälp av mina barnbarn, vi kokade även knäck. Imorgon kommer min yngsta dotter och hennes sambo hem skall bli mycket roligt har inte träffat dem sedan i början av september. Här är det kallt minus 25 grader, men det snöar inte längre, så skönt det är.
Då det är så kallt ute känns det helt rätt att boka en resa till Turkiet. Jag skall göra det nu ikväll skall åka tillsammans med min syster och en kamrat sedan barndomen. Skall bli roligt det är första gången som vi går en resa tillsammans.
Jag sänder er alla många vara julkramar Elsy

3 kommentarer:

  1. Vill önska dig en skön och härlig jul
    //kramen

    SvaraRadera
  2. En riktigt God och Glad Jul önskar jag dej!

    SvaraRadera
  3. GOD JUL på dig Elsy!
    Hoppas att du sålde mycket av allt ditt fina på marknaden i Örebro.
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!