söndag 26 december 2010

En riktigt god fortsättning

Jag har haft en helt fantastisk jul, utan stress har bara tagit det lungt. Har firat julen med min son och hans familj och min yngsta dotter och hennes sambo. Var på julaftons eftermiddagen till goda vänner på kaffe och besök av tomten. Har inet haft något större överflöde av mat, känns bra.
Vill bara visa en bild på min amaryllis som nu har fyra klockor och det kommer ytterligare två stjälkar. Min julgransbelysning har strejkat, det gjorde den på julaftonsmorgonen har sedan inte lyckat få liv i den, utan denna fina ljusstake får vara ersättningen.


Här är det som sagt gott om snö, detta är en bild på min somshus som ligger på samma tomt som gårdeshuset jag hya av dem. Jag har lika mycket snö. Idag sönar det och blåser mycket, det har sagt att dte kan komma ända upp till 3 dm snö idag. Vart skall vi lägga all snö???????
Jag har även hunnit sticka lite har några sjalar på gång, funderar på om jag skall börja på ytterligare något, garn fattas inte.
En riktigt gos fortsättning till er alla Kram Elsy


3 kommentarer:

  1. Usch även här faller det snö nu igen.....
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Så din amaryllis blommar! Jag sparade lökarna från i fjol, tog in dem alldeles för sent, så får se när de börjar blomma :)
    Du verkar ha haft en mysig jul.
    Jag önskar verkligen inte att vi ska få lika mycket snö som i fjol!
    En stickning på gång är aldrig fel, eller hur?
    kramar

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett gott nytt 2011.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!