torsdag 7 oktober 2010

Nu är köket tapetserat

Har hela dagen tapetserat i köket. Tapeterna ville inte lyda mig men efter lite "trilskande" blev det bra. Kanske en lite djärv tapet för att vara mig.Just känns det helt rätt, känns som att huset blir som nytt.
Nu är det vardagsrummet som står på tur, men det får vänta tills på lördag. Har i morgon tänkta finjuster, sätta upp tavlor mmmmmmm. Här är även en bild från sovrummet, det ät jag supernöjd med.
Ska nu sätta mig med en stickning, det blir barnklänningen som sedan skall till Umeå.
Ha en fin kväll och njut av hösten Elsy

3 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att vara klar med dessa och bara ha vardagsrummet kvar!

    Ha en finfin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Det var en häftig tapet. Jag hade nog inte vågat mig på en sån. Eller om sanningen ska fram, jag är nog ingen stormönstrad person, haha. Men hos dig passade den hur bra som helst. Och duktig är du som sjutton. Här ska också tapetseras så småningom. Frågan är bara NÄR ska jag få tummen ur?!?!
    Hoppas du får en skön både tapetserar och stickhelg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt morsan, men när du har så snygga tapeter behöver du ju inte tapetsera över dom med dina tusen tavlor ju ;-p

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!