söndag 31 oktober 2010

Borta bra men hemma bäst

Är nu hemma i Härnösand igen. Allt sig likt. Har haft det så gott i Malaga.Resan hem gick bra inga förseningar.Vi övernattadet på Arlanda och åkte sedan bil hem. Ni skall nu få se lite bilder.
Detta är Catedralen i Malaga mycket vacker.
Detta är tre apungar i Gibraltar.Fanns många apor, en apa hoppade på min kompis som blev mycket rädd han sa "att det var en nära döden upplevelse......" Solnedgång i Fuengiola




En mycket vacker rondell i centrala Fuengiola




Vi besökte en lite by utan för Fuengiola, denna bild är därifrån.



Nu skall jag sätta mig med min stickning har inte blivit så mycket stickande under denna vecka,ska försöka få klart en sjal och sedan fortsätta att fästa trådarna på Lovikkavantarna.

Ha en fin kväll Elsy





1 kommentar:

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!