onsdag 1 februari 2012

Nu är det 1 februari och sista vintermånaden

Nu är vi inne i den sista vintermånaden enligt vad jag fick lära mig då jag var liten så sas det att februari är den sista vintermånaden. ute är det minus 7 och lätt snöfall.
Dessa två kuddar har min äldsta dotter broderat , de är broderade på två gamla hemvävda handdukar. Hon är så duktig på att brodera. Kolla gärna hennes blogg Ett vitare hem. Här är min första sockor som jag stickat från tån, blev riktigt nöjd med resultatet de är stickade i Step


Vad månne bliva av mitt barnbarn som nu även prövat på att väva, han är så duktig.


Blev bara så att jag jobbade 75 % en månad pga personalbrist. Få se hur det blir längre fram då alla är på plats.

I morgon åker jag till min älskade i Lycksele, läääääängtar. Hoppas bara att det är bra väglag då det är nästan 29 mil.

Ha en fin kväll Kram Elsy





1 kommentar:

  1. Ni verkar vara en hantverkande släkt! Fina saker på gång!

    Hui, så långt att köra! Går det inte att åka tåg dit?

    Ha det så bra i dag!
    kram

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!