söndag 19 februari 2012

Två födelsedagar idag

Idag fyller min äldsta dotter 39 år och mitt ena barnbarn 10 år gratulerar dem med denna vackra tulpanbukett. Grattis Lena och Felicia. På stickfronten har det blivit lite gjort dessa vantar i Karisma.

Den här sjalen har jag stickat efter mönstret Elina som fanns i stickas medlemsblad. Kommer inte ihåg vilket garn det är men det är jätte tunt.




Denna babytröja är stickad i ett garn som jag köpte i Alanya.




Händer inte så mycket hos mig nu är jobbet som gäller. Då jag kommer hem är jag trött och somnar tidigt på kvällarna. men försöker ändå att sticka några varv.

Idag är det riktigt vårväder solen skiner och det är takdropp och några plusgrader. Så snart är våren här.

Ha det så gott och kram på er alla.Elsy







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!