onsdag 18 januari 2012

Beslutsångest

För ca två veckor sedan gick min TV sönder och jag har ännu inte köpt någon ny, då jag inte bestämt om jag ska någon om jag köper en så vet jag inte om jag ska ha den i vardagsrummet eller sovrummet. Få se vad det blir?????
Helgen som vad var jag till världens bästa väninna Susanne i Stockholm. Hon bjöd på god mat och gott vin,sedan handarbetade vi en del, pratade mycket "tjejsnack". På lördagen gick vi på stan och av någon konstig anledning??????Hamnade vi hos Anntorps väv i Gamla stan. Mycket trevlig ägarinna och så mycket vackert garn jag köpte det orange/röd mohair garnet har tänkt sticka en sjal med den ljusare färgen inne och en fin kant av det mörkare. Det svart skall jag ha som bottenfärg till ett par mönsterstickade vantar, Jag har nu stickat klart min mysteriesjalen, bild kommer sedan.
Nu till helgen kommer min älskade, vi har inte träffats på två veckor läääängtar.
Ha det så gott Kram Elsy


3 kommentarer:

  1. Härligt med allt snack och handarbete och tack igen för den gröna fina sjalen. Den var så varm och skön att ha på jobbet!

    Nu ska jag själv börja sticka snart, svart stickning tror jag det blir!

    SvaraRadera
  2. Hej min bloggvän
    Jag skickar dig en Libster blog Award ,jag vet inte hur jag kopierar den till dig men kolla min blogg. Skicka den vidare till 5 bloggar som du gillar .
    Kram Eva-lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för Awarden Libster blog, det värmer ska skicka den vidare . Ha det så gott Kram Elsy

      Radera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!