söndag 27 februari 2011

Oj vad tiden går fort...............

Jag lever, bara så att tiden går för fort. Har inte hunnit med att skriva i bloggen denna vecka, men nu kommer det lite.
Här har det gått från minus 29 till plus 2 på en vecka skönt.Imorgon är det ju den första vårdagen dvs 1 mars.
Har under veckan stickat lite på min sjal stjärnhop, tycker att den blir så vacker har en rad kvar innan det är dags att sticka kanten då är det 12 rader,tror att det blir en bra storlek. Kommer att sticka flera, har redan bestämt färg till nästa. Jag har även hunnit sticka på sjalen som skall till Umeå den stickas i två delar och skall sedan sys ihop med maskstygn, den blir så vacker. Min stickade idag ett fel på den som tog timmar att rätta till fick plocka upp maska för maska, oj vilket tråkigt jobb.
Nu är det söndagkväll och det blir varma mackor och ett glas vin
Ha en fin kväll Kramar Elsy

1 kommentar:

  1. Underbara sjalar! Garnet ser så mjukt och skönt ut!

    Jovisst går tiden fort! Speciellt denna vecka då jag är ledig, vill ju att den ska vara lång, men men... Vilken tur att vädret blev varmare. Jag har t o m varit på långpromenader!

    Ha det så bra!

    kram

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!