tisdag 25 november 2014

Kaniner på tröja

Har inte hänt så mycket här sedan sist men nu händer det saker. Jag ska åka till Stockholm idag och vara borta nästan en vecka ska träffa mina vänner Goli och Sus. Hoppas även kunna besöka något stickcafe och på fredag kommer min dotter och äldsta barnbarn upp från Örebro så då får jag träffa dem också.
Regn och ruska har det varit vilket gjort att jag vävt lite och fått klart en tröja till mitt ena barnbarn. Hon älskar kaniner och tävlar med dem så en tröja med kaniner vill hon ha och här är resultatet.
 
Nu ska jag packa ner stickningen så jag inte glömmer den bra att ha på tåget. Hörde nu på radion att det är förseningar.
Ha det så gott och njut av dagen. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!