tisdag 15 november 2011

Nu är det städat och fint hos mig

Nu har halva november gått, tycker att det är den tristaste och jobbigaste månaden. Men i helgen hade jag beredskap, jag måste då hålla mig upp till 01.00. Så jag har hunnit städa ordentligt, putsat fönster, bytt gardiner, lagt på nya trasmattor, torkat alla målade ytor mmmm så nu känner jag mig nöjd och belåten igen, full av ny energi.
Jag har nu också lagt ut min sjal som jag stickat iAlize Angora gold som jag köpte i Alanya. Färgen på fotot är lite missvisande skall vara lite gulare. Min Mysterisockor stickar jag i Alize Woll också det köpt i Alanya.

För drygt en vecka lämnade min älskade vän i älgkött för rökning hos Vindels rökeri och detta kött kom med bussgods till mig idag, oj vad det var gott tror inte att jag ätit något så gott tidigare.

Ska nu vara med på stickcafe online på facebook och försöka sticka klart mina sockor.

Ha en fin kväll och kram till er att Elsy



1 kommentar:

  1. Skönt att ha städat... Borde få det här också.

    Härliga garner! Undrar om de finns hit norrut också? Själs ska jag iväg och vara i en annan stad i ett par dagar och har inprickat att handla lite garner.

    Ha en fin mittiveckandag!
    kram

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!