onsdag 30 november 2011

När kommer snön?

Vad jag längtar efter snööööö. Ihelgen snöade det och det blev så vackert, men nu har det töat bort igen. hoppas att snön snart kommer.
Då det snöade på 1:a avent så fick jag lusta att baka det blev både lusekatter och pepparkakor. Känner mig rik. Här ett par sockor som jag stickat i garnet jag köpte i Alanya, mycket fina.

Här är ytterligare ett par sockor även garnet till dem är köpt i Alanya.




Här kommer mera som jag på börjat av garnet jag köpte i Alanya det skall bli en halskrage.




Nu är sommarens resa till Alanya, vi åker den 13 juni och denna gång åker vi från Sundsvall skall blir skönt att slippa resandet till Arlanda.

I helgen kommer min älskade hit har inte träffats på två veckor, längtar..............Då blir det mys hela helgen.

Jag kommer att jobba 75% från januari skall bli så skönt, tänk att få mera tid till att sticka, väva, sy mmmmmmm.

Ha det så skönt och njut av advent Kram Elsy









1 kommentar:

  1. Ja jag längtar också efter snö därför att det blir mycket ljusare och trevligare då än detta gråa...å så mycket fint du stickar!

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!