söndag 22 april 2012

Nu hoppas jag att sommaren snart kommer

Något har hänt med min blogg hoppas att det blir rätt det jag skriver.
Har varit dålig under en tid att skriva men jag har ändå gjort lite hat börjat sticka disktrasor 10 stycken har det blivit de är stickade i bomullsgarn.



 Igår fick jag baklust det blev både maränger, har aldrig tidigare bakat maränger och det blev gifflar med mandelmassa

 
 Min först pyttipanna är nu klar jag har stickat den i alpacka.
Få se var detta hamnar nu. men ni skall alla ha det så gott och njut av våren. Kram

2 kommentarer:

  1. Blogger har ju ändrat på allt igen så nu får man lära om på nytt. Helt hopplöst detta!
    Men vilka härliga färger på disktrasorna! Och sjalen var ljuvlig.
    Såg gott ut med maränger och gifflar. Får nog bli gifflar här också till helgen. Och marängerna såg ju proffsiga ut. Kan man inte tro att du aldrig gjort innan!
    Ha en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Fina disktraor och spara en giffel till mig!

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!