söndag 1 april 2012

1 april och jag har inte blivit lurad.

Det händer inte så mycket hos min just nu, jobb åter jobb. Men till veckan ska det bli bättre.
Här har jag ändå stickat en Pippitröja till den är i st 4 år.
Ett par sockor i restgarn storlek 1 år.


Nu behöver vi inte frysa i vinter igår kom det 23 kubikmeter fin björkverd, så idag har vi börja stapla den.



Har under vintern haft en mattväv i vävstolen och igår blev den klar, fyra vackra mattor.





Igår så kom det lite snö här men idag är det borta. Ska vara ledig veckan efter påsk så jag åker till min älskade på skärtorsdagen och blir där i 10 dagar längtar.

Var i torsdags på stickcafé hos Sticklust, trevligt som vanligt.

Ha en fin april.







1 kommentar:

  1. Så mycket du hinner med! Vedtravar är det vackraste jag vet... :)
    Ha så bra!
    kram

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!