torsdag 1 mars 2012

Nu är det första vårmånaden

Oj vad tiden går fort, redan första mars. Känns som vår här i Härnösand kom första vårregnet i mors och det var plus 7 grader. Snön smälter med stormstyrka nu och en gigantisk halka är det, så nu kommer mina broddskor till användning.
i kväll har jag varit till Eva hon har även webbutiken Sticklust på stickcafé. Alltid roligt att komma dit och träffa nya människor.
Har länge funderat på hur jag skulle förvara mina rundstickor som låg lite varstans. Köpte då dessa plastpåsar som går att försluta mycket bra. Denna boka har jag viljat ha en längre tid och vann den på tradera för endast 110:-

Denna bok hittade jag i dag ppå Åhlens för knapp 60:- det är fund. Den verkar mycket bra.



I morgon åker jag till min älskade i Lycksele och blir där till mitten av nästa vecka ängtar. Mitt ena barnbarn kommer att följa med dit upp han har nu sportlov.

Händer inte så mycket här, förutom på jobbet där det är mycket just nu.

Ha det så gott och njut av våren Kramar till er alla Elsy





1 kommentar:

  1. Mina rundstickor är i en enda härva i en skolåda... Borde kanske nappa din idé!

    Hoppas du har fina dagar där i norr!

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!