söndag 11 mars 2012

Härligt med våren

Härligt att våren har börja att göra sig tillkänna. Jag älskar ljuset här uppe i norr.
Var under sportlovet första hälft till min älskade i Lycksele, mitt ena barnbarn var med mig. Här är mitt barnbarn och min älskade i fullfärd med att grilla korv och hamburgare under en skoter utflykt. Två skoteråkare mitt barnbarn och min älskades son. Mycket stolta skoteråkare.

Se vilken skillnad det kan bli på samma sjal. Den gröna färgen är rätt. Har köpt garnet den lilla garnaffären vid torget i Lycksele, butiken är väl värd ett besök.









Har i helgen tagit det lugnt stickat en del och även fästet trådar på färdiga alster. Skönt då det är gjort, bild kommer senare.

Ha det så gott och njut av våren Kram Elsy







1 kommentar:

  1. Åhh så härligt! Det där ljuset finns inte här nere i "södern"..bara däruppe i norr. Snart ska jag få njuta av det också!

    Så underbara bilder, som jag i och för sig får hemlängtan av! Lycksele är "min" närmaste stad däruppe - gården ligger norr om Vilhelmina, men det kanske du visste. Har väl surrat om det förr kanske ;-)
    Ha det hjärtegott!

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!