tisdag 21 september 2010

Stickgrupp på jobbet

Idag har jag startat upp en stickgrupp på jobbet vi blev 5 stycken som kommer att träffas på tisdagar efter jobbet och sticka. Känns så roligt att intresset av att sticka finns.

Här är det nu typiskt höstväder. På jobbet är det fullt upp, känner mig lite sliten och hemma är det en byggarbetsplats. Pratade idag med hantverkarna och de säger att taken efter vattenskadan skall vara klara senast på fredag. Sedan skall jag tapetsera om hela huset kommer att bli så fint.

Nej nu skall jag sätta mig en stund i soffan och bara slappa ska ta en mugg tee.

Ha det så gott och var rädd om dig

Elsy

1 kommentar:

  1. Vad kul med stickkursen och skönt att de blir klara innan helgen, sitter här och försöker få min outlook mail att funka på den bärbara för skärmen till min dator har gett sig det luktar apa så fort man startar den, surt sa räven för just nu kommer jag inte åt huvudmailen.....
    Ha en bra dag!
    Kram/Dotra

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!