torsdag 16 september 2010

Nu har hösten kommit

Idag har det varit en riktig höstdag, regnat till och från och löven har börjat falla från träden. Men det är ju mörkare på kvällen och det är dags för att tända smålampor och ljus.MYSIGT. Känns som att jag har en förkylning pågång, ont i huvudet,halsen och ev feber. Har tänkt att jag skall ta mig ut i skogen och plocka lite kantareller och lingon. Här kommer en bild på de sockor och vantar som jag stickat då jag varit hos mina döttrar. Denna kofta har jag stickat till en arbetskamrat den är stickad i Drops Karisma och även mönstret är Drops mycket rolig att göra och den satt perfrkt på henne. Hon var mycket nöjd.

Nu skall jag nysta lite Lovikkagarn så jag kan börja med Lovikkavantar, går ju fort att sticka och sedan så behöver man ju inte tänka.

Ha det så gott och var rädd om dig/Elsy

2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt fin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Milde tid vad du är flitig med stickorna. Tycker jag kommer ingenstans med mina handarbeten, haha.

    Hoppas du får en riktigt skön helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!