torsdag 4 december 2014

4 december och 8 plusgrader

Då jag vaknade i morse och tittade på termometern var det plus 8 grader. Skulle känts mycket bättre med 8 minusgrader och snö.
Jag var förra veckan i Stockholm en helt fantastisk vecka och välbehövlig ett stort tack till Sus och Goli för att jag fick komma till er. Ni är båda fantastiska.
Lite sticka har det även blivit stickade ett antal vantar. Dessa kommer finnas till försäljning hemma hos mig den 13 december. Har tänkt att ha försäljning av mina alster då.
 Jag och Sus var på julmarknad på Tyresö slott då köpte jag detta fantastiskt vackra ullgarn från lamm från en Krav certifierad gård på Gotland.
 
Jag har nu varit hemma några dagar har hunnit med att göra advent/julfint jag har även bakat 4 sorters kakor, lussekatter och fillimpa. Ska idag baka pepparkakor med mitt ena barnbarn degen gjorde jag igår.
Ha det så gott och njut. Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!