tisdag 22 november 2011

Snart är det 1:advent

Idag är det två år sedan min mamma dog. Denna blomma är ett arv från henne, den blommade hos mig på årsdagen efter hennes död och har blommat i ett helt år nu. Kan det vara en hälsning........... I helgen var jag till min älskade vän i Lappland på väg hem från honom så var det några renar på en sjö mycket vacker syn.

Så här vackert var det hos honom på måndagsmorgonen 21/11 svårt att åka hem.



Under den gångna veckan har jag njutit av att ha nystädat hemma, stickat en del men inget är ännu klart att visa, har nu börjat på ett nytt par sockor av det garn jag köpte i Alanya ett helt underbart garn att sticka i. Kommer att köpa hem en hel del då jag besöker Alanya nästa gång vilket blir sommaren 2012.

Här är det dis och dimma man kan inte tro att det är advent till helgen.

På torsdag ska jag på stickcafe hos sticklust här i Härnösand.

Ha en fin kväll kramar Elsy













2 kommentarer:

  1. Absolut är det en hälsning...hon är med dig.
    Så vackert hos din kärlek och så där "ungefär" ser det ut på min gård....åååå vad jag längtar dit! Men i år åker vi inte upp över jul o nyår eftersom vi åker till Thailand i januari. Känns litet konstigt.

    SvaraRadera
  2. Underbara biler, åå vad jag längtar tillbaka norrut!

    Hojta om du är i Örebro nånting, så kanske vi kan ta en stickfika ihop igen, det vore jätteroligt!

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!