torsdag 19 maj 2011

Efter regn kommer sol

Efter allt regnande har det nu blivit varm och gott, hoppas bara att det håller i sig. Ska till helgen fixa till i rabatterna och sätta pelargonier i blomlådorna. Kommer att bli fint.
Jag har under en tid känt mig såååååå trött, men har nu börjat gå på Nada akupunktur, man sätter nålar i öronen och jag känner mig nu mindre trött efter två gånger. Kommer att gå två gånger nästa vecka också.
På stickfronten har jag gjort klart en sjal efter samma mönster som dopfilten, den blev så fin ska göra en till. Det går även framåt med min Stjärnhopsstickning.

Nu skall jag ta en kopp kaffe och gå ut och sätta mig på altanen.

Ni får ha det så gott Kramar till er alla Elsy



2 kommentarer:

  1. Va mycket du har hunnit, den ser jättefin ut..färgerna ser kanon ut/Pia

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!