måndag 21 februari 2011

Sy-mässa och strumpstickning

Har varit till Stockholm och sy-mässan. Åkte buss till Stockholm
Jag passade då på att åka på Sy-mässan. Var lika roligt som alltid. Träffar trevligt folk och mycket underbara garner att titta på och köpa. Ni ser ju vad jag köpte kan inte låta bli. Känner mig mycket nöjd. Under resan till och från Stockholm passade jag på att sticka dessa knästrumpor till mitt äldsta barnbarn som tar studenten i juni. Oj vad hon blivit stora. Ska skicka dem till henne imorgon så de kommer nog med posten på onsdag Ronja.
Annars så är det inte så mycket att skriva om, det snöööööö hur mycket som helst.
Ni får ha det så gott och njut av kvällen Kramar till er alla Elsy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jättekul att du hittat hit, lämna gärna en kommentar så jag kan besöka dig också!